Warunki zwrotów towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
W jakim stanie przyjmowane są zwroty produktów?
Produkt może być otwarty w celu jego obejrzenia, lecz opakowanie musi być oryginalne, nieuszkodzone.
Produkt nie może nosić jakichkolwik śladów użytkowania. Np.: mata grzewcza czy przewód grzejny muszi być oryginalnie nawinięty na szpule. Produkt ułożony na podłodze i nawinięty spowrotem jest produktem używanym.
Komponenty znajdujące się w przezroczystych torbach z widoczną zawartością muszą być oryginalnie zamknięte.
Produkt nie może zakurzony lub w inny sposób ubrudzony, zaniedbany.
Samoregulujące przewody grzejne które są cięte na żądaną długość nie podlegają zwrotowi.
Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu:
-
Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić;
-
W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając oraz wybierz formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze;
-
Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu;
-
Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Odeślij produkt na dasz adres.
-
Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.
Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.